25 mars 2007

Vår

Nu är det vår. Jag måste ju göra en LO om det förstås! Jag fick inte scanningen att bli bra, så jag fotade rakt av. Det blev lite mörkt, men man ser nog. Bilderna är tagna på Söder utmed Årstaviken för någon vecka sedan.

Den här är enkel i sin vita och gröna look. Vit cardstock som grund. På med lite papper från DCWV Glitr boy splats (glittriga pappret) + grön lite blingpapper.

Sen hade jag lite band i grått jag satte på längst ned för att ge LO en baslinje att vila på. Hade fast i loopy eyelets.

Valde en fin stor knapp och tog scrappers floss som jag virade runt en virknål (såg ett kort som badanka gjort något liknande på). Tillverkade rubrikens bokstäver i samma papper som resten av LOn, jag hade på stickles lim och virade runt tråden. Allt sattes fast med gluedots och kuddar. Sen en liten tag med datum och plats.

Hur ser era vårpyssel ut? Ge gärna en länk så jag kan kika på era grejer :)

--> Kommentera gärna det här inlägget :)

Inga kommentarer: