15 mars 2007

Adorable

Den här LOn gjorde jag för att försöka "göra som andra gör". Dvs härma rätt friskt ifråga om gulligpluttighetsgraden. Jag har sett så massa fina LOs som är så där gudomligt söta och fina att se på, full med små härliga detaljer. Det var det jag försökte härma. Men det gick inte så bra :(

Jag tog ett fint foto av min son när han är några veckor gammal (feb 2004). Så ville jag ha med hans födelsedata och göra lite smågulligt fast ändå inte för 'tjejigt'. Framgångsfaktorn blev inte så hög i det avseendet. Men det är sådant man får leva med...

Jag textade själv, broderade med rosa och blå trådar, satte på QK blommor och prickar som jag också strök på ett tunnt lager glitterlim över. Wild Aspargus (die cuts?) också.

För övrigt älskar jag det rosa mönstrade pappret från Basic Grey Romani-serie Dali! Wonderful... det är värt att leva för.

--> Kommentera gärna det här inlägget :)

Inga kommentarer: