12 mars 2007

Kaos

En till om mig själv. Den här gången utan akvarell :o

Nu var pappret så himla fint att jag ville ine täcka över för mycket av det med masas annat, men så blev det ändå. Vet inte vad pappret heter men jag gissar att det är Dianes Daughters från deras Rustic gem collection? Jag doodlade med svart och vit glazepenna.

Sen använde jag något brunt cardstock och satte fast brads och trädde band runt dem i sick-sack.

Min lilla "dikt" är väl inte det jag är mest stolt över precis. Jag är verkligen inte bra med ord. Men ett försök är bättre inget försök *försöker övertala mig själv*. Skrivet på Basic Greys Romani Dali. Handstilen kan ju förstås också diskuteras...

Rubriker med egna ritade och utklippta bokstäver. Den ena har Glossy Accents på sig, blev snyggt när det blev glansigt.

Avslutade med lite blommor och band i en brad.

(Jag ber slutligen ursäkt för den något oskarpa scanningen.)

--> Kommentera gärna det här inlägget :)

Inga kommentarer: