12 mars 2007

Cykelparkering

Den här har jag gjort på ett rött mönstrat papper där jag totalt glömt bort vad tillverkaren heter (någon som känner igen?).


Pappret ovanpå har jag målat med akvarell på för att fånga in färgtonerna i bakgrundspappret. Sedan sytt fast på symaskin med dekorationssöm som ska efterlikna cykeldäckens spår

Ena bilden (hö) är egen produkt, andra bilden (vä) kommer från Gettys Images. Sen har jag valt att fortsätta skissa på cyklarnas däck utanför själva fotona.

Lite scrapbitar med rosa/röda prickar från urbanlily och imagination project.

Egen handstil med vit penna.

3 kommentarer:

Scrapangel sa...

TESTING TESTING OM DET GÅR ATT SKRIVA NÅGON HYGGLIG KOMMENTAR TILL MIN LO. ;)

Anonym sa...

Vissa av dina LO:n är fantastiska som jag gärna gärna ser igen. Jag kommer troligen återkomma hit. Tack för en trevlig stund.

Anonym sa...

Den här är helt fantastisk! Jag blir alldeles så där kär som man blir i bland i vackra saker :) Sätt en ram på den och sälj den DYRT! ;) Vilket konstverk!!!