26 april 2007

Cirklar

Hittade det här fotot på mig själv som jag busat runt med i PS. Tror jag använde mig av en funktion med pensel??? Minns inte längre så bra.



Jag ville använda ett jättefint papper (Timeless Romance floral Tiles) och ha som grund. Ett riktigt smaskigt papper, eller hur?! Därutöver tog jag ett mörkgrått cardstock och skarvade halva sidan med. Lite stämpelfärg på skarven som också gick i lila. Tillverkade "stjälkar" i lika för att skapa något som påminde om växtriket, och satte på massor av blommor (Prima + You do).

En cirkel i grått beskriver mina tankar 'Allting går runt i cirklar: vattnet i sitt kretslopp, jag i mina tankar, molnen på himlen, pengarna på börsen. Livet är en oändlig spiral !!!'

Ikväll blir det stämplingskurs på Papprika - yeay!

--> Kommentera gärna det här inlägget :)

Inga kommentarer: