22 juni 2007

Ljuset i slutet på tunneln



tyckte jag kändes som en bra titel på den här layouten. Det känns som att jag börjar komma igenom den här jättelånga tunneln som jag så abrupt gick in i oktober då jag blev "utbränd"... men allt har ett slut, så även detta?Jag mår iaf bättre och bättre, även om vissa dagar fortfarande är pest.

Nu tänker jag dock sluta vara så djup och dyster, det är ju midsommarafton! Idag har vi haft solsken, midsommarstång, flötgröt (Härjedalens svar på festgröt ... en massa grädde, lite socker, salt och mjöl - lägger sig som bomull kring hjärtat, eller hrm, runt midjan), sill, grillat, nubbe, vin, sång och massa skratt. Härligt!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gillar din tunnelsida jättemycket.

Anonym sa...

L ä c k e r!

MiaMaria sa...

Jättehärlig LO! Gillar den mycket :) Skönt att det börjar kännas bättre :)