10 juni 2007

Den cyklande polisen



Den här LOn skickade jag in till scrapjacked #15 på scraputmaningen och den visades upp där idag.

Det var skoj för det var den sista som icke-DT-medlem, jag hade alltså skickat in mitt bidrag tidigare i veckan innan jag hade hunnit bli inspiratör där :)

Som vanligt använde jag akryler och tusch för att förlänga fotografiets linjer utanför dess kant. Rubriken skrev jag dit för hand. Häftiga rubons från Upsy Daisy Designs (ringarna som bildar bland annat cykeldäcken).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig:) Jag är så glad för din skull att du får bli DT. jag kan säga och jag känner en DT liksom ;)

Du glömmer välan inte bort oss vanliga dödliga nu när du nästan är som Elsie *ler*
Saknar dig. Papprika i veckan? Kram sönderbränd Mia

Anonym sa...

Jag önskar att jag nån gång får tillfälle att träffa dig och bläddra i dina album, dina LOs är så speciella och... ja, magiska att jag vill se på "RIKTIGT", för att se hur du gjort! Den här LOn är väääldigt mycket så - jag har gjort åtskilliga näsavtryck på skärmen redan för att försöka se alla detaljer...! *s*