21 juni 2007

Hastigt och lustigt...

... befann vi så oss i Sveg i Härliga Härjedalen! Det blev väldigt oplanerat men trevligt ändå! Det blir alltså en midsommar med förhoppning om sol. I södra delarna av landet skulle det bli risk för regn, men i Norrland (speciellt i de västra delarna) kunde det bli sol. Låter bra med värmande solstrålar till sillen :)

Idag på Scraputmaningen skulle man låta någon annan beskriva sig. Men jag hittade ingen som kunde göra det klockan mitt i natten (då jag naturligtvis satt och scrappade ihop denna LO) så jag gjorde en lite schizofren tolkning av mig själv... Mina olika jag kallar jag denna för:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på måndag:)
Idag klämde jag sönder lillfingret på den tjusiga rullande vidundret
:( Men den tar mycket och är lätt i sig själv. Har nu satt ihop min mappvagn och fyllt den, fått ner allt pyssel i källaren, packat inför resan och dessutom hunnit att städa en sväng oxå. Men jag var tvungen att äta mat idag, klarar inte hårdbanting med alla fyra ungarna hemma :(

Kram Kram Mia

Anonym sa...

hur cool som helt - utflippad och rolig och jättesnygg! *ler* kul layout verkligen!

Cattis sa...

Hehe..det tycker jag var en kul idé!! Superfin och rolig!

kramis!