15 augusti 2008

Påskharen kom i år igen



Ja, LOn beskriver ju vad den handlar. Journalingen är lite svår att läsa, där står "för Alexander var det mycket spännande att leta efter de gömda påskäggen i Mimmies trädgård Sveg 2008".

Jag har gjort hela LOn i andan av ett skrotupplag. Mycket rivet, sandpapprat, akrylat, virat band och tejpat runt P:et i rubriken, häftat fast bokstäver osv. Jag har bl.a. använt ståltråd jag har virat runt och plattat till, en kul detalj. Kul att gå mot strömmen av finscrappare som är noga med raka linjer, de rätta detaljerna, trendiga papper... Fast det blir jättefint (verkligen!) när andra scrappar så, jag är bara så dålig på det själv (avis!) och får därmed köra mitt eget race. Tur att det finns så många olika stilar, hur trist vore det inte annars?!

8 kommentarer:

Pirayan sa...

Hej du!
Jag gillar DIN stil - massor!

Caroline sa...

Jag diggar din stil massvis. Du kan konsten att få "liv" i dem. Du lyckas aldrig med att få dem stela och "livlösa" som jag brukar få :-)

Hoppas allt är bra annars. Pussa och krama Alex från mig :-)

Kram

Pirayan sa...

Tja!
en liten award till dig finns i min blogg....

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jamen Pia, det är ju det som är bäst med dig! Din alldeles egna härliga scrapstil!! Urcool lo! Kramen!

Olivia sa...

Underbar LO, som vanligt! Man blir riktigt inspirerad!!!
Grattis på födelsedagen förresten!!! :) Hoppas du fick en underbar dag! Kram

Anonym sa...

Ja, våga inte byta stil! Då försvinner en av mina inspirationskällor!!! Kram Liv

Unknown sa...

Du gör fantastiskt fina kort!

Varje "Scrappare" har sin unika stil. Det är därför det är så otroligt roligt och inspirerande att kolla runt på alla fina sidor.

Kram!

Jenny sa...

Här hade det skapats under sommaren, wow lika imponerande som vanligt. Såg att Pirayan redan awardat dig men nu åker du på en till av mig, så det så. I love your Blogg.

Kramis