7 augusti 2008

Filofax






Kära svägerskan Anna i Härjedalen fick önska vad jag skulle pyssla ihop till henne när vi satt och pratade en stund på kvällen. Hon ville ha en "här är jag" avdelare till sin filofax. Färgerna och design fick jag styra över som jag själv ville. Wow, vilken kul idé, och det var verkligen superkul att scrappa på en sådan liten plastbit och göra det dubbelsidigt. Dessutom kunde det inte sticka ut för mycket dekos på alla håll och kanter, så jag fick hålla mig till ett band på sidan, som en liten flärp att hitta rätt i filofaxen. Dessutom kunde jag inte bygga upp sidan för mycket i höjden / i relief om ni förstår vad jag menar, så det gällde att pyssla platt :) Hoppas bilderna ger er en uppfattning om vad jag gjort...

7 kommentarer:

Olivia sa...

Vilken fiffig idé! Och snyggt blev det!!!

Anonym sa...

ja jag är lyckligt lottad och ägare av denna fina, den är så himla bra den avänder jag varje dag i stort sett,


Kramizar
Svägerskan Anna

Unknown sa...

Hej,
Vilken super bra idé och så FINT det blev!

Sofias blogg sa...

vilken smart idém och se så snyggt det blev, lift varning från min sida..:-)

Anonym sa...

Smart!! då slipper man ju bläddra i den där jädra almanackan. Å så snyggt det vart!
Snart är det dax för papprika och då hoppas jag att vi ses.
Må så gott så länge!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken cool idé och skit snygg blev den också!! Blir man ju glad av att se varje dag!! Kramen!

Carina sa...

Åh verkligen superfin, härlig idé. Tänk va glad man skulle vara av att se dena när man planerar upp sina dagar.
Kram Carina