25 september 2007

Städat i scraphörnan & min första LO & fråga

Jag har sorterat mina papper i färg och efter tlllverkare. Sen har jag gått igenom en massa fotografier och även sorterat dem - efter personer, tid och händelse. Då kom jag på en annan snilleblixt, allt för att slippa sitta och scrappa just nu när jag inte riktigt är på humör för det, att jag kan jag antal LOs jag gjort sedan jag började. Oj, det blev en del!

Jag har scrappat sedan slutet på januari i år då jag hittade till Papprika en solig dag och fick hjälp av Malin att komma igång. Det känns så länge sen! Hon berättade för mig vad scrapping är, vilka format som fanns då (tiden innan 6x12 och omvänt ;), vilka material man som nybörjade kan behöva. Sen skickade hon hem mig med uppmaningen att skapa med lite lim, sax, cardstock. Det gick det med.

Så här såg min allra första LO ut, den var dubbel och jag satt och eldade över ett ljus för att få den där gamla kantlooken. Kommer så väl ihåg hur uppeldad (hahaha) jag var och Uffe kom in och undrade vad tusan jag höll på med... eldar lite, sa jag bara och skrattade. Han fattade ingenting.



Hur många LOs tror du jag har skapat sen jag började för nio månader sedan?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har skapat 96 så då har du nog gjort 56 ;)

See ya tomorrow. Ullis hälsar att om du ville kunde du åka till henne och fika när jag jobbar färdigt. Kram

Linda sa...

Du har kanske gjort 130 LO´s?

Anonym sa...

Det första antal som poppade upp i min skalle var 78 så då måste jag ju säga det. :-D

Önskar verkligen att jag fick komma till dig och klämma och känna på alla dina layouter live. Du är fantastisk vännen!

Anonym sa...

118 tror jag ^^
Saknar dej uffe och alex jättemycket, hoppas vi ses snart pussar å kramar på er allihopa <3 //mimmie