24 september 2007

Hej då nappen!

Till Scraputmaningens del 2 i Utmaningenresan, där temat är UTVECKLING.

Du hänger väl med? Första deltävlingen var det så många som 88 bidrag - det är helt sjukt vad ni skapar där hemma. Jag blir helt pirrig i kroppen av att titta på era bidrag. Om du också vill titta på alla bidrag i första deltävlingen där man skulle använda sig av foton som är kapade/beskurna, och dessutom kunna rösta, gå då in på Scraputmaningens blogg och så länkar vi vidare därifrån! Eller klicka här.

Här har jag använt mig av sponsorstämplar från InkyWings, det är deras clearstamps, som är helt ljuvliga att scrappa med. Kan verkligen rekommendera dem! Till de små prickarna använde jag mig av glitterlim, det var länge sen...



Kan ju tillägga att det var lätt att göra sig av med nappen. Den åkte ner i Bamses napplåda galant. Sen i bilen hem från Kolmården somnade Alexander bums och sov tills vi kom hem. I sängen var det heller inget tjafs utan han fortsatta i princip att sova vidare. Men... dagen efter ångrade han sig. Bamse och lilleskutt skulle inte alls få hans nappar och det var lite gråt i någon minut. Sen somnade han på kvällen efter att han var arg på Bamse en stund. Samma sak dagen efter. Efter detta har han aldrig sagt något mer om napparna. Det gick med andra ord så smidigt så! *älskar*

5 kommentarer:

Lisbet sa...

Hallo..

Har titat in och inspirerats av dina alster..

Ha det gott

Anonym sa...

Ett underbart minne! Och härliga bilder...visst blir man stolt över sina telningar när dom växer o gör framsteg?!!
Tyvärr så har jag inga bilder på mina...på den tide begrep jag inte hur fort tiden går och hur viktigt det är att bevara ögonblicken! Så jag njuter av dina

Pirayan sa...

Åh - va duktig han e! Finfin LO (som alltid darling!) Sååå många fina bidrag det kom in till utmaningsresan var ju jättesvårt att välja ut tre bidrag att rösta på!

Anonym sa...

Vilken duktig kille du har!! =) Vilket härligt minne och en underbar LO!!

Kram!

Sanna F sa...

Vad fina saker du gör!!
Den här layouten är helt Underbar!