30 september 2007

Armbågar sig...

... fram. Det är ingen riktig dag om jag inte får blogga lite. Så jag lägger ut den här som jag inte kände gick genom säkerhetsgranskningen för Scraputmaningen. Visst, LOn är väl annorlunda, men den är inte riktigt bra. Jag kan bara inte sätta fingret på vad det är som stör mig med den...

Det är hur som helst Alexander och hans kompis Tindra som äter lunch. Bägge använder i princip hela kroppen för att äta, det ser så underbart ut med de små armbågarna som är högt upp i luften! När såg ni någon vuxen ta i så med all kraft för att plocka upp en bit mat på gaffeln? :)

5 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Äh, inte bra? Jag tycker den är klockren! Härligt med olika mönster som möter varandra! Knapparna, inramningen av fotona, ja helt enkelt lekfull och bra!
Jag önskar av hela mitt blommiga hjärta att du får en bra vecka!
Kram på dig!

Anonym sa...

Hej Pia!
Spännande och va häftiga bilder! Jag gillar "fanatasin är det ögonen inte ser". Sen gillade jag glimten i ögat på napp-killen, som jag antar är din son! Tack för senast föresten! Och med önskan om en bra dag! //Sussa

Pirayan sa...

Jag tycker också att den är fin! Eller är det nått med den gula färgen kanske?

Ibland blir det inte som man tänkt sig bara. Jag har tex. skickat in två skitfula bidrag till scraputmaningen bara för att jag vill va med på resan - jag skiter i att färgerna skär sig - det är kul att va med på själva utmaningen bara! Och sen har jag ju åtta till chanser att bättra mig på denna resa och säkert flera hundra till LOs framöver i livet. Dessutom har maken fixat ny lampa till min scraphörna - så nu kan jag se om det skär sig innan jag klistrar fast grejjorna.

The only way is up - baby! Ha en fin dag och en underbar vecka!

Anonym sa...

Du får tycka vad du vill, jag rådiggar den i alla fall. :)

Ha en härlig dag vännen!

KRAM!

Anonym sa...

Den är ju så himla läcker!!! =)