11 augusti 2007

Mimmie

"är en tjej som älskar att sminka sig, har en stil som kan verka hård på ytan, men hon är snäll o. empatisk". Så lyder texten till den här LOn om min kära lilla Mimmlan. Fast snart är hon faktiskt längre än mig, om hon inte redan hunnit förbi mig (inte så svårt iof;)



Det syns inte men den här är scrappad på ett sådant där halvtransperent papper, men det ser ut som en vit bakgrund, jag orkade bara inte fota istället för att scanna.

Ha de så bra, go vänner, nu ska jag scrappa lite mer när jag äntligen har hittat tillbaka till inspirationen!

PS. längtar till onsdag då jag ska till Papprika!

3 kommentarer:

Malin sa...

Snyg Lo på Mimmi! Längtar också tills på onsdag!!!

Anonym sa...

Jättesnyggt!!

Anonym sa...

den blev snygg (haha fast du hade ju bra motiv x'D.jag vill ju också på papprika ju :'()