22 augusti 2007

Bajen kisen



Den här LO gjorde jag som den första av dessa tre jag visar efter att min en-veckas-block har släppt! Jippi, jag är så glad att ni inte anar :)

Uffe hejar på ett antal olika lag i olika sporter:

- Hammarby i fotbolls Allsvenskan
- Leksand i hockey Allsvenskan
- Arsenal i engelska ligan
- Edmonton Oilers i NHL
- S.F. 49:ers i NFL

Kan ni förstå vilket sjå det är för oss icke sportgalna individer att hänga med. Alexander kommer på dagis med olika märken här och där, på kepsar, t-shirts osv. Det är förvirrande.

Men nu har jag iaf gjort en LO med Uffe när han var på Södermalm och bara tittade på hur alla Bajenfans går Premiärmarchen till Söderstadion.

4 kommentarer:

Pirayan sa...

Halloj!
Jättefina LOs, skönt att det släppt! Det vore väl jättekul att göra en LO med de olika lagen - antingen på Uffe el. Alex. Jag ska göra en sån på min Hampus "Gulligan". Fast här är det (förutom Bajen så klart) mest Chelsea som gäller (Arsenal e inte det ett Göteborgslag?). Kramar.

Unknown sa...

Mia hävdar fortfarand3e ::.Uffe, man föds till Aikare allt annat är förlossningsskador.

Grattis till avblockifieringen:)

Jag och emma scrapapde igår lite grann:)
Syns kanske ikväll dp?!? Jag har betalt Slagsta till oss. Är du här till halv nio på lördag:) Kramen MIa

Anonym sa...

det är inte lätt för dig Mia att vakna bitter? laget du refererar till har ju inte ens ett eget namn? nu ska jag svära "allmänna idrottsklubben solna"? huuuuu åter respekt? not,,
och kolla denna ..."Skellefteå allmänna idrottsklubb" (SAIK) märkligt.
låter som nån sekt tycker jag..
Arsenal ja..nej inte götet..
inte vad jag minns iallfall..:-)
och nu får inte Pia umgås mer med dig mia ha! bad influence
kram i ljumsken uffe

Unknown sa...

Jag måste få lägga in mit veto mot detta Pia e min oxå.
Du förstår inte detta med Aik just för att du inte är född till det så det så.
För övrigt så är Ishockey kul meninte fotboll. ...och jag har faktiskt kört gocart i 15 år så det så SKRC, vad är då det för namn va. Södertälje Kart racing klub. SÅ DET SÅ: Kram på Uffes ljumske oxå;)