23 augusti 2007

Klättrar raukt upp

Igår var jag således på Papprika för första gången efter höststarten, dvs när det är kvällsöppet. Det var säkert 20 scrappare där, det var trångt, mycket prat och skratt, varmt, men ack så roligt att träffa alla igen efter sommaren! Jag älskar den där atmosfären när alla sitter och skapar och det riktigt dryper inspiration utmed väggarna!!!


Den här LOn gjorde jag alltså där igår, färdigställde den i morse. Det är så klart lilla söta Emma (Miaos dotter) och min Alexander. De klättrade jätte mycket och hade kul på raukarna på Fårö (Lauters). Jag tror nästan det var då det lossnade på riktigt för Alexander och hans klättrande. Han har tidigare varit den lite försiktigare typen som gärna vill hålla handen. Men när han såg Emma fara fram som en virvelvind började han också våga mer. Det var skoj!

Jag har målat med akvarellfärger den här gången, orkade inte släpa med akryler. Men det gick fint att måla med med. Rubriken är också målad med akvareller, sen tuschade jag upp dem lite.

3 kommentarer:

clara sa...

amen gu va kul det är med ordvitsar. pinsamt kul. jag borde varit en pappa

Anonym sa...

Helt ärligt...visst behöver du aldrig köpa mönstrade papper?! Å andra sidan...du köper nog färg för de pengarna istället ;) DU E GRYM!

tanja sa...

Lika cool LO som vanligt och jag bara älskar rubriken, så himla fyndig!