21 juni 2008

Uppe i det blå

Alldeles bästa Mimmie är med på min sista LO för Scraputmaningen. Uppmaningen var att scrappa ett foto i en annorlunda vinkel. Här sitter Mimmie på en klätterställning på Skansen och jag fick en superbra bild när hon tittar ner. Tack Mimmie!



Yepp, jag har alltså valt att sluta vara med i Scraputmaningens designteam. Min ork och inspiration försvann för ett tag sedan, och den kom inte tillbaka, tyvärr. Så jag tänkte att jag överlåter min plats till någon annan som är sugen att inspirera andra scrappare.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken häftig LO! Kul med mer annorlunda bilder- de har sin charm =)
Hoppas att du haft en skön midsommar.
Ha det bra vad du än tar dig för nu!
Många Kramar Lisa!!!


www.dinlivscoach.com

Anonym sa...

Just löv it! O tack för messaget! Min första express-LO. Fast den tog säkert en timme eller så att göra.:o) Kram Liv

Jozebelle sa...

Häftig Lo som vanligt!

Bra beslut för din del, vi andra kommer ju sakna din LO, för de är speciella!!!
Hoppas du snart mår bättre igen!

Kramizar Ann-Marie

clara sa...

Nä vad tråkigt! Hoppas inspirationen åkt på sommarsemester och snart kommer tillbaks. Ibland kan man behöva ta en paus själv också.
Kanske var det mina skrikiga dragkedjor som slog spiken i kistan ?
Haha och stor kram!

MiaMaria sa...

Du gör så mycket fint :) Skriver inte så ofta inne hos dig, men tittar in titt som tätt. Hoppas att vi ses på papprika på fredag :)

*kram*

Anonym sa...

=') Va fin Pia. Hoppas att vi ses snart<3

Lilo sa...

Läckert! Gillar sådana bilder! =)

Naomi sa...

Underbar!!!!!

Cattis sa...

Vilken läcker layout!! Och vill passa på att önska dig en skön sommar! =)

http://kathis.blogg.se/