9 juni 2008

Tag kort

Ett tagkort (tag från engelskans lappar?) som jag fick lära mig att göra av Eva på Papprika. Som alltid lika uppskattat av mig och alla andra som var med.


Eftersom jag inte har fotat som tidigare måste jag till att scanna kortet. Det blir ju verkligen inte samma kvalitet, men ni får er en bild av det hela.



Jag har inte dekorerat insidan eftersom pappret är så fint i sig. Själva taggarna har jag inte skrivit eller stämplat något på. Kortet har ju ingen mottagare då jag gjort den som en prototyp =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah vilka former!! Wonderful! Synd att jag bara hann se dej en kort stund igår...men du jag lyckades göra ett pyramidkort iallafall även om jag inte tänkt det ;-)
Nu kommer jag nog inte till papprika någe mer innan sommaren så jag får önska dej en riktigt härlig sommar! Må bäst! :-)

Anonym sa...

Jag älskar dina tag kort, blir alltid lika häpen över hur fina dom är =)
Puss<3