19 juni 2008

Midsommarkort

Jag är ingen kortmakare (ursäkta att jag alltid repeterar detta innan jag laddar upp mina få till antalet kort =)

Den här gången är det ett kort till Alexanders fadders makes mamma *döh*. Vi får vara där och fira midsommaren i deras trevliga sällskap. Som tack gjorde jag det här kortet .

Kvaliteten på fotona är verkligen varierande kan man säga. Första bilden fick jag scanna in till slut, jag kunde bara inte få till ett foto på det. A, det visar alltså framsidan. Säger man förresten trevlig eller glad midsommar? Huvudbry.



Sen en detalj av blomman och de små tagsen. Den här bilden blev ju något ljus om man säger.



Bilden återger den lilla nyckelpigan jag satt på ett fiskehänge från Classe O. (tack Eva för idén). Det här fotot är ju något väl... konstigt... om man säger.

Inga kommentarer: