8 april 2008

Klättra



Till den här LOn har jag använt akrylfärg på kartong och stämplat bakgrunden i rött. Sen har jag misshandlat fotot rätt rejält genom att riva kanterna, sandpappra, böja och chalka in dem. KUL! Jag älskar effekten av ett äldre foto eller när det ser ut som det legat i någons plånbok ett längre tag.

Sen har jag freestylat rätt mycket och lekt med massor av dekorationer och satt fast dem på olika sätt. Jag gillar dessutom hur tejp i olika färger piffar upp LOn. Därutöver har jag använt 3D-lack på rubriken.

Fotografiet är BTW taget på Söder, just precis där Nacka som spelade i makens älskade Bajen, står som staty. Do I need to tell how often we are at this spot in town? =)

7 kommentarer:

Cecilia sa...

Måste ju bara kommentera idag igen. Underbar layout. Grymmmm.

Anonym sa...

Den är helt enkelt supersnygg!

Hoppas du får en bra dag!

Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Känns som jag varit borta en evighet från din blogg! Så härliga saker du gjort!!! Denna lo´n är så grym och den med dig själv i spegelbilden!!! Love it!! Åh nu måste jag nog komma igång igen!!! Kramen!

anni sa...

Ska genast stoppa ett foto i plånboken! Jag kan ge mig på kanterna men att kraja mitt på fotot känns som en utmaning och det behöver jag! Lo:n var cool och rolig för ögat!

Jenny sa...

Åh så cool layout, gillar ocså det där ruffiga du gjort med fotot, modigt, jag skulle aldrig våga, men det ser så himla läckert ut.

Må gott

Anonym sa...

Aj löööv! Instämmer med Malvina: grymmmm! Kram Liv

Cattis sa...

Ett enda ord! Läcker!! Gillar hur du har gjort med fotot, måste testas! =)

http://kathis.blogg.se/