3 november 2007

Be you.

Det tog ju ett tag för mig att lista ut vad B.U. stod för på den rubon jag använt. Läste det hela tiden på svenska, tills jag en dag på Papprika frågade vad B.U. står för? Fast då läste jag det som engelska, och fattade genast. Goodness vad puckad man kan vara ibland...



Den är ju som nästan alla mina LOs till Scraputmaningen. Använde mig av maskning då jag hade akrylfärg över utklippta stjärnor, det blev en effektfull variant. Färgen hamnar alltså på stjärnorna och runt omkring. Sen när jag lyfter bort de utklippta stjärnorna blir det vitt och omålat där de suttit. Fast jag vet inte om det är den tekniken som kallas för maskning, jag har fått för mig det. Rätta mig gärna om jag har använt fel ord :)

2 kommentarer:

clara sa...

haha inte lätt med engelskan. Jag trodde länge att INXS var två olika band. hahaha.
kul att se dej på mässan!!

Anonym sa...

Nu ramlade femöringen ner här med...superfin LO!! =)