6 november 2007

Animal chaos - Sea - What dots?

Har jag gjort med en massa tusch. De är i 8x8"


6 kommentarer:

Caroline sa...

Jag säger bara en sak; Cooooolt!
:-)

Emilia sa...

Åh, att titta in i din blogg gör mig alltid alldeles förundrad, imponerad, inspirerad och glad! Fantastiska layouter! Och jättesöta tavlor!

Anonym sa...

Säger bara wao,wao!!! Helt bedårande och tavlorna borde du börja producera och sälja!!!

Pirayan sa...

Håller med föregående talare! Jagskulle kunna tänka mig att beställa nån Dinotavla till Hampis rum! Och själv skulle jag vilja beställa en Piraya logga ;)

clara sa...

coooola! kul att du förnyar din stil! Det var inget fel på den gamla alltså, missförstå mej inte :) Du är skitbra!

Anonym sa...

wooooooooooooooooooow!!! Gud vad du har en härlig stil...Dom här är ju urläckra!!!