3 maj 2007

Fick ett osedvanligt ryck...

... och skapade några små LOs på 8-tums kartong. Det blev 4 stycken som jag tänker mig kan bindas ihop till en bok eller liknande. Det är liksom lite "peppning-på-vägen-och-glöm-inte-bort-det-positiva-i-livet-tema". Jag gör nog fler imorgon för det här var urkul!

Jag har verkligen gått 'nuts' och blandat så många olika stilar och papper som det nästan bara går. Jag blir yr när jag ser det, men också härligt glad. Då har jag ju lyckats :)









--> Kommentera gärna det här inlägget :)

3 kommentarer:

Malin sa...

Ursnygga såklart! Gör fler så blir det en superbra bok att läsa när man är lite nere.

kram på dig!

tanja sa...

Vilka underbara sidor, blir glad i hela kroppen när jag ser dem!

Kram

Anonym sa...

Jag tycker dina kort är så läckra och kreativa!! Gillar massor!