28 oktober 2008

Love & Peace, Love

Jag har fastnat rejält kan man säga... bokmärken är det jag gillar allra mest. Bokmärken är alldeles lämpligt att scrappa när man åker iväg. Med lite planering behövs inte speciellt mycket material. Igår när jag var iväg fick jag med allt i min handväska - papper av spillbitar, lim, några dekos, penna, sax, band. Det har nästan blivit en sport för mig att ta med så minimalt som möjligt. Det blir svårt att bräcka gårdagens. Ha!

De ljuvliga fransarna känns förresten som grädde på moset. Yum.



14 kommentarer:

Pirayan sa...

Superduper fina! Du är BÄST på att göra bokmärken.

Naomi sa...

Verkligen! (håller med föregående talare :-))
Packa så minimalt som möjligt var ju lite kul ju! Ska testa nästa gång! (eller kanske inte...) hihi
kram

Pihlina sa...

Hehe, ja jag gillar också bokmärken. Mest när jag pysslar med de små... det kräver inte lika mycket liksom. OCH jag får inte skapa FÖR avancerat när dottern är med för då får hon mindervärdeskomplex, och det vill jag INTE ge henne. Skapa ska vara kul. :)
Dina bokmärken är hursomhelst helt underbara.

Anonym sa...

jaa dom är konfina alla och jag har ett som är himla fint i min bakbok,

kramizar i massor vi längtar efter er
Svägerska

Carina sa...

De är helt underbara dina bokmärken, vad fint det blev med "tofsarna".

Kram Carina

anni sa...

Ögongodis är de dina bokmärken! Kan du läsa något med dem i böckerna? Jag skulle vara tvungen att sitta och titta på dem istället! Vet inte när det blir papprika nästa gång - har fått ont i huvudet o nacken efter att jag blev påkörd i bilen så jag är inte i så bra form just nu.
kram / anni

Anonym sa...

åh vilka fina bokmärken du har skapat!

Scrapangel sa...

Naomi - det går ... jag har övat länge dock :)

Scrapangel sa...

Peterlina - tack, du är så go´

Cina - tack, de där tofsarna var så enkla att skapa med. Så färdiga liksom och bara att tjonga på :)

Anni - nästa gång blir snart hoppas jag, jag lider med dig! Jepps, jag kan läsa, jag sneglar lite på dem innan och efter jag läser. haha.

Anonym sa...

Hej! Pia
Detta e Ulle Lepik som hittat hit till din sida....
En Underbar!!!!!!! sida som jag kommer att titta myyyyyyycket på !!!!!!
Jag hoppas att Du mår riktigt bra!
Massor med kramar från Ulle

Unknown sa...

Gratta Uffe i efterskott:)

Måste ses snart, snart. Puss o kram Mia

Scrapangel sa...

Ullis L - Meeeeeeen, herregud va kul! Har inte du någon mejladress som du kan skicka till Uffe? Vore så kul att snacka mer. Oj, vilka minnen ditt medelande väcker till liv hos mig. Kram!

Scrapangel sa...

Miao - kommer du ikväll? Jag tar med mig sötaste M. Vi ska pyssla kort tänkte vi. Kramelikram.

Cecilia sa...

Hej. Har äntligen tagit mig tid för en liten blogg-runda. Jösses vilken läcker blomma du gjort. Tack för din kommentar på min blogg. Var ett tag sen. Jag skäms lite för att jag inte svarat tidigare. Den kvällen jag läste den, gick jag och la mig med ett leende på läpparna. Tyvärr har det varit lite torka på min blogg, men för hoppningsvis blir det ändring på det. Kram och ha det gott!