16 januari 2008

Utmanad av Miao

Vad gjorde du för tio år sedan?
Hade precis börjat läsa på universitetet i Karlstad på kemi/biologiprogrammet.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Samma som idag, sjukskriven och gick hemma och skrotade. Det var då jag började scrappa också!

Fem snask du gillar?
grönsaker, frukt, cheesecake (pyttelite), sen vet jag inte, har inte hunnit testa något mer efter operationen.

Fem sånger du kan hela texten utantill:
Kan bara Imse Vimse Spindel. Detta är inte min grej helt klart.

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Köpa ett hus, resa kanske, spara pengar inför framtiden.

Tre dåliga vanor:
Klämmer finnar och pormaskar (yuk), uppe alldeles för sent, dålig på att skicka sms.

Fem saker du gillar att göra?
Busa med Alexander, läsa bok, titta på film, äta god mat, umgås med vänner och släkt.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Högklackade pumps, bikini (tror jag), chockrosa, turban, ballerinakjol


Fyra favoritsaker:

Macbook, mobilen, duschen, scrapprylarna

4 personer jag utmanar:
Lillblomman, Lilo, Lily, Smarre

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Roligt att läsa såna där listor tycker jag :D