28 april 2009

Blomma

Eftersom kära Anna fick en blomma som jag altrat i augusti förra året, tyckte jag det var dags att förnya den lite. Anna tyckte dock att de kunde stå i en egen vas istället för att byta ut de gamla blommorna. Och blev himla fint det också. Så så fick det bli :)


Jag klippte ut en massa cirklar i olika cardstock och storlekar. Jag klistrade ihop den baksida mot baksida och sen fäste jag ihop dem så att de blev som små bollar. En knapp över och under bollarna förankrade fast själva blombollen i ståltråden som är stjälk. Easy.


Så här såg den gamla blomman ut, förresten. (vrid på huvudet 90 grader, haha).

1 kommentar:

Anzan sa...

Länge sedan jag kikade runt bland mina favorit-scrappare :)
Helt GALET snygga grejjer du gjort!!! Älskar dina "utflippade" LO:s med härliga färger och detaljer. Du e så bra på att förstora/förlänga fotot. GRYMT!! Bra inspiration för en som verkligen behöver en spark i baken. Tack tjejen! **Kram**