26 juli 2008

Bokmärken

För övrigt så kan jag berätta om en gullig händelse. När Alexander är ute och går med oss vill han nästan jämt hålla någon av oss i handen. Idag blev det mig han höll i med sin lilla varma och goa hand. Efter ett tag tar han min hand och pussar den på ovansidan. Sen tittar han upp på mig och säger "Älskar!"... mitt hjärta fick inte plats i bröstkorgen, så rörd blev jag mammasjälen. (senare frågade jag honom var han hört det förut, det kom från Lilo och Sticht på Disney Channel, men det var skit samma, jag kommer aldrig glömma det ögonblicket :)

8 kommentarer:

clara sa...

ja dom där ögonblicken skulle man vilja konservera och ha i en låda under sängen...

Pirayan sa...

Mer TV för barnen!!!!! Iaf när de lär sig så gulliga saker :)
Superfina bokmärken som alltid! Men du jag känner nästan inte igen dig på kortet - va liten du blivit!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kalasfina bokmärken, du kan du tjejen!! Men Du vad smal du blivit!!! Har inte hängt med men jag misstänker att allt går bra! Skitsnygg! Förstår att hjärtat sväller av så söta ord! Längtar efter mitt knyte! Kramen!

Lilo sa...

Klart en Lilo varit framme när så gulliga ord kommer ur hans mun. ;) Finfina bokmärken tycker den här Lilon. =)

Anonym sa...

AAhhhh... Förstår att hjärtat inte fick plats ;-) Herregud så sött! Love till er från oss.

Åsa / Dolores sa...

Naaaw, så sött! Det förstår jag att det värmer i hjärtat att höra sånt. Fina kort på er!
Kram Dolores

Anonym sa...

Åhhh så gulligt, vem säger att tv är dåligt för barnen =)

Kram

Jozebelle sa...

Ni verkar ha haft det trevligt och oj vad mycket du har gått ner nu!!! Du ser jättefräsch ut!!!!

*lite avis* Men jaja jag ska ta tag i det här nu...