11 september 2007

Alles utelekar 2007

En utmaning från Scraputmaningen, som alltid. Vi scrappar olika listor. Jag listade de utelekar som Alexaner har tyckt om i somras och nu i höst. Gör en du också och skicka in bidrag till oss!



För ovanlighetens skull scrappade jag i ett annorlunda format, 6x12 tum. Det var enkelt, supersnabbt och framför allt så triggar jag igång skaparlusten när jag testar något nytt och spännnde.

(Hur vet man om man ska benämna det här nya formatet som liggande eller ståendes, 6x12 eller 12x6? Tänk på hur man benämner kordinater i ett kordinationssystem (diagram) där man alltid säger kordinaten i x-led först och y-led sen. En stående halvLO kallas alltså för 6x12")

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg den här... Och den är så himla fin!

Kram
Mette

Pirayan sa...

Vilken fin. Det blir fint med orange. 100% busfrö e fin (jag har oxå köpt den). Ses vi på röda grönsaken ikväll?

Anonym sa...

Den är härlig!!!!